Bedrijfsondersteuning op maat:
van probleem naar opportuniteit

De toren

Onze visie vindt haar inspiratie in de Mechelse Sint-Romboutstoren. Die toren weerspiegelt de politieke en economische bloei van de stad in de 14de eeuw. Hij had de hoogste (167 meter) van Europa moeten worden maar na tientallen jaren en generaties lang bouwen was het geld op. Toch zijn Mechelaars van vroeger en nu trots op hun ‘onafgewerkte’ toren. Met zijn 97 meter en zijn karakteristieke vorm staat hij symbool voor de stad, is hij een baken in het landschap, een monument dat telkens opnieuw brand en oorlog overleefde en de eeuwen trotseerde.

Uiteraard speelt de toren ook een rol in de bijnaam ‘De Maneblussers’ die de Mechelaars met fierheid dragen. Ze kregen die spotnaam nadat ze de maan – die de toren in brand leek te zetten – probeerden te blussen. Sindsdien wordt de toren liefkozend ‘de zot’ genoemd. De Mechelaars zijn dus even gek op hun toren als Crazy4Logistics op logistiek!

Onze visie

Met uitzicht op dit Mechelse verleden, groeiden de visie én het logo van Crazy4Logistics. De toren staat symbool voor het ombuigen van een probleem of tegenslag tot een opportuniteit. Ondanks zijn bewogen geschiedenis, heeft de toren stevige fundamenten , een duurzame degelijkheid en groeide hij uit tot een succes.

Ook voor bedrijven bieden verleden en heden – ondanks hindernissen of veranderingen – een stevig fundament voor de toekomst. In de trajecten die Crazy4Logistics aflegt met bedrijven vormen duurzaamheid en degelijkheid dan ook de basis.
Dé missie van Crazy4Logistics is dus om samen met bedrijven problemen of opportuniteiten via creatieve en effectieve oplossingen om te buigen tot duurzame succesverhalen.